Right-wing headline of the day

We swear we don’t make this stuff up, and in this case, we can’t help but wonder whether it was intentional. Below is a screen grab of a report about last week’s gay divorce ruling from the website of the right-wing Republic Broadcasting Network. If you don’t believe us, go here. But be careful, Republic Broadcasting “received publicity in the news after one of its broadcasters was revealed to be a leader in the Guardians of the Free Republics, a Sovereign Citizen-affiliated group that had sent threatening letters to all 50 United States governors,” according to Wikipedia.

—  John Wright